Είσαι πανέμορφη ό,τι και να κάνεις!

Με αφορμή ένα άρθρο που διάβασα χθες το βράδυ, καθώς χάζευα στην αρχική μου σελίδα στο facebook, πήρα το θάρρος και θα ήθελα να εκφράσω το πως νιώθω. Στο συγκεκριμένο άρθρο είχαν ρωτήσει κάποιους άντρες τι δεν γουστάρουν καθόλου στην εμφάνιση μιας γυναίκας. Οπότε είχαν αριθμήσει τι δεν τους αρέσει, σε μια λίστα που απευθυνόταν στις γυναίκες, η οποία ήταν γεμάτη με "Μην κάνεις <αυτό> " .



Το μήνυμα που μου πέρασε το άρθρο αυτό ήταν "Μην είσαι ο εαυτός σου". Παλεύεις μια ζωή για να βρεις τον εαυτό σου, την ταυτότητά σου, μόνο και μόνο για να σου λένε ότι δεν είσαι αρεστή έτσι. Σου βάζουν ένα σωρό κανόνες από το πως να ντύνεσαι, πως να βάφεσαι μέχρι και το πως να κάθεσαι σωστά για να αρέσεις. Τι κι αν έχεις σκουλαρίκι στην μύτη ή τατουαζ ή εχεις ξυρισμένη την πλευρά του κεφαλιού σου? Το θέμα είναι να αρέσεις σ εσένα και να σ' αγαπάς!




Δεν χρειάζεται να ακολουθουμε  τα πρέπει και τα μη και τους κανόνες που μας θέτουν οι άντρες και η κοινωνία για να είμαστε αρεστές. Όλοι αυτοί θα έχουν πάντα κάτι να πουν ακόμα κι αν κάνουμε ό,τι λένε. Να αγαπάς τον εαυτό σου και να μην είσαι τόσο σκληρη μαζί του γιατί στο κάτω κάτω μ αυτόν θα ζεις για την υπόλοιπη ζωη σου!



Έχω μπει κι εγώ σ αυτό το τριπάκι κάποτε, να ακολουθώ κανόνες του τύπου "μην βάφεσαι πολύ, δεν μ αρέσουν οι γυναίκες που βάφονται τόσο έντονα", "μην φοράς ψηλοτάκουνα", "μην ντύνεσαι τόσο καλά" και άλλα πολλά που λίγο πολύ όλες μας έχουμε ακούσει. Όλο αυτό όμως ήταν ψυχοφθόρο γιατί τους άφηνα κι εγώ με την σειρά μου να με επηρεάσουν και ήταν λάθος διότι δεν ήμουν ο εαυτός μου έτσι.
Στο τέλος συνειδητοποίησα ό,τι οι άνθρωποι που μ αγαπάνε πραγματικά, μ αγαπάνε για εμένα και γι' αυτό που είμαι  και όχι γι' αυτό που θέλουν να είμαι.





Είσαι πανέμορφη ό,τι και να κάνεις! 
Να το θυμίζεις στον εαυτό σου!
Να είσαι ο εαυτός σου!  












photos via weheartit

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις