Golden Rose Make-up Fixing Spray || Review || HappyMakeupCorner





   



  Κάθε γυναίκα αναζητεί τα τέλεια προϊόντα που θα κάνουν το μακιγιάζ της να διαρκεί πολλές ώρες, είτε είναι για τον εργασιακό χώρο της είτε για την διασκέδαση. Η Golden Rose ακούει τα θέλω μας και τα κάνει πραγματικότητα, φέρνοντας αυτή τη φορά στα νεσσεσέρ μας το Make-up Fixing Spray σε τιμή που δεν θα πιστεύεις στα μάτια σου.





Το Make-up Fixing Spray έχει δημιουργηθεί για να τελειοποιεί και να διατηρεί το μακιγιάζ ώστε να είναι πιο φυσικό και αψεγάδιαστο κατά την διάρκεια της ημέρας.
 Κάθε φορά που ολοκληρώνω το μακιγιάζ μου ψεκάζω 3-4 φορές το πρόσωπο μου με το fixing spray και το πρώτο πράγμα που κάνει είναι να δείχνει το πρόσωπο πιο φυσικό και όχι  powdery και παστωμένο από τις πούδρες. Επίσης παρατήρησα ότι στο δικό μου δέρμα (λιπαρό προς μεικτό) λειτουργεί περισσότερο με matte foundation διότι δεν μου βγάζει καθόλου λιπαρότητα. Το μακιγιάζ μετά από 6 ώρες έδειχνε λες και το είχα ολοκληρώσει πριν από 5 λεπτά. Με τα dewy foundation πάλι διαρκεί αλλά βγάζει λιπαρότητα όπως γίνεται όταν δεν ψεκάσω το fixing spray. Δεν φαίνεται όμως λιπαρό το δέρμα φαίνεται dewy (λαμπερό). 




Extra tip:
Ψέκασε σ ένα πινέλο λίγο από το fixing spray και βόυτα το πινέλο σου σε μια shimmery σκιά. Το αποτέλεσμα θα είναι υπέροχο. Μπορείς να κάνεις το ίδιο και με το highlighter σου, η λάμψη θα είναι εκτυφλωτική. Δοκίμασέ το και θα με θυμηθείς.



Πιστεύω είναι ένα πάρα πολύ καλό προϊόν το οποίο αξίζει να το δοκιμάσεις διότι όχι μόνο είναι οικονομικό αλλά μπορείς να το χρησιμοποιήσεις και για διαφορετικό σκοπό! Θα ήθελα να μου πεις και την δική σου γνώμη αν το έχεις δοκιμάσει ή αν θα ήθελες!



Μέχρι την επόμενη φορά,
Φιλάκια πολλά













Σχόλια

  1. Το είχα ήδη στην wishlist μου,αλλά αφού το δοκίμασες και σου άρεσε θα το αγοράσω άμεσα! <3 <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Απ' οτι εχω καταλαβει έχουμε παρόμοια γουστα!! :D Δοκιμασε το και πες μου πως σου φανηκε!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έτσι νομίζω κι'γω!!Με την πρώτη ευκαιρία θα σου πω,φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτό το extra tip κάπως μου γυάλισε και θα το χρησιμοποιήσω την επόμενη φορά :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ελπιζω να σου αρεσει!! Εγώ το κάνω κάθε φορά ειδικά με το highlighter για να είναι πιο έξτρα !! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις