Recent Favorites || HappyMakeupCorner



           Τον τελευταίο μήνα και παραπάνω βρήκα τον εαυτό μου να χρησιμοποιεί κάποια προϊόντα κάθε φορά που έκανα το μακιγιάζ μου. Κάποια από αυτά είναι καινούργια και κάποια τα είχα ήδη  αλλά τα αγάπησα πάλι αυτόν τον καιρό. 


1. L'OREAL PARIS Infallible 24H-Matte Foundation

Γι' αυτό το foundation έχω να πω μόνο τα καλύτερα καθώς είναι και το αγαπημένο μου. Είναι η τρίτη ή τέταρτη φορά που τα αγοράζω γιατί είμαι πολύ ευχαριστημένη με το αποτέλεσμα που μου δίνει. Έχει μεσαία προς full κάλυψη αφού είναι buildable και μπορείς να χρησιμοποιήσεις λίγη ποσότητα για μέτρια κάλυψη και αρκετή για full. Είναι ιδανικό για λιπαρές επιδερμίδες διότι είναι ματ αλλά μην φοβηθείς να χρησιμοποιήσεις και πούδρα για να το σετάρεις αν θες. Το συνιστώ ανεπιφύλακτα!



2. Golden Rose Wonder Lash 12x Volume & Lash Lift Mascara

Αν δεν έχεις δοκιμάσει αυτή τη mascara τρέξε να την αγοράσεις! Θα την βρεις εδώ.  Άργησα πολύ να την δοκιμάσω κι όταν το έκανα απλά ενθουσιάστηκα. Είχα δει πολλά θετικά reviews για την συγκεκριμένη και είχαν δίκιο. Δίνει απίστευτο όγκο και μήκος όπως ισχυρίζεται κιόλας. Το αποτέλεσμα που χαρίζει στις βλεφαρίδες είναι dramatic και γεμάτο λες και φοράς ψεύτικες! Το μόνο αρνητικό, αν κι εμένα δεν με πειράζει αλλά πρέπει να το αναφέρω, είναι ότι κάποιες φορές πέφτουν μαύρα κομματάκια στο πρόσωπό μου. Αν την έχεις πες μου αν το παθαίνεις κι εσύ.



3.Golden Rose Glitter Eyeshadow Crayon Waterproof in 54

το συγκεκριμένο προϊόν ήταν μια ευχάριστη έκπληξη κάθως δεν έχω και τις καλύτερες εντυπώσεις από σκιές σε μορφή κραγιόν. Γιατί έτσι? Επειδή τα περισσοτερα ισχυρίζονται οτι μπορείς να τα χρησιμοποιήσεις μόνα τους χωρίς να τα σετάρεις με σκιά από πάνω και κάπως έτσι μεταφέρονται όλα στο καπάκι του ματιού, και αν έχεις βάλει και eyeliner ή μολύβι γινόταν ο κακός χαμός.
Η σκιά σε μορφή κραγιόν της Golden Rose όμως δεν κάνει τίποτα απ' όλα αυτά. Μπορείς όντως να την φορέσεις σαν σκία και να βάλεις και eyeliner/μολύβι (το έχω δοκιμάσει). Είναι απίστευτα σταθερό, διαρκεί πάρα πολλές ώρες και οι αποχρώσεις είναι πανέμορφες. Τις θέλω όλες!
Α, κι έχουν glitter! Magical ! Θα τα βρείτε εδώ .



4. MAKEUP REVOLUTION LONDON - Flawless Matte Ultra Eyeshadows 

H Makeup Revolution είναι μια αγγλική εταιρεία καλλυντικών η οποία δεν έχει πολύ καιρό που έκανε την εμφάνισή της στην Ελλάδα. Από τότε που αγόρασα την συγκεκριμένη παλέτα δεν μπορώ να την αφήσω κάτω. οι σκιές έχουν πάρα πολύ καλή απόδοση και είναι ματ. Οι αποχρώσεις είναι πολύ όμορφες και μπορείς να δημιουργήσεις από ένα no makeup makeup μέχρι ένα smokey look. Την δική μου την αγόρασα από ένα καινούργιο κατάστημα στην Θεσσαλονίκη που ονομάζεται Makeup Junkie . 



Αυτά ήταν τα προιόντα που χρησιμοποιώ non stop το τελευταίο καιρό. Μπορεί να μην ήταν πολλά αλλά αξίζει να αναφερθούν. Εσύ ποια προϊόντα χρησιμοποιείς συνέχεια? Περιμένω να μου πεις στα σχόλια!



Μέχρι την επόμενη φορά,
φιλάκια






Σχόλια

  1. Όπως πάντα Αναστασία μου,υπέροχες οι επιλογές σου,το foundation και η μάσκαρα είναι εξαιρετικά!!Από makeup revolution έχω μόνο παλέτα με ρουζ,αλλά σίγουρα θα δοκιμάσω και την παλέτα που πρότεινες!Πολλά φιλιά <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ θέλω να δοκιμάζω παλέτα με ρουζ απο makeup revolution και ειδικά αυτές που έχουν highlighter !! Σ ευχαριστώ πολυ ! <3 φιλάκια !

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις