September Favorites '17 || HappyMakeupCorner

 


Αγαπάκια μου τι κάνετε?Μου λείψατε αρκετά μπορώ να πω και γι αυτό είπα να επιστρέψω μ ένα από τα αγαπημένα μου θέματα να βλέπω και στα blogs και στo youtube!
 Πότε ήρθε ο Σεπτέμβρης, πότε έφυγε χαμπάρι δεν πήρα και το φθινόπωρο είναι επίσημα (επιτέλους) εδώ. Τον μήνα του Σεπτεμβρίου λοιπόν, είχα αρκετά αγαπημένα τα οποία μπορώ να πω με σιγουριά ότι τα έλιωσα! Για πάμε να δούμε ποια είναι αυτά!


1. L.A. Girl Pro Coverage foundation και Wet 'n' Wild photofocus foundation

Τις δύο αυτές βάσεις απλά τις έλιωσα τους τελευταίους μήνες και τον μήνα του Σεπτεμβρίου.
Το L.A. Girl Pro coverage το είχα αγοράσει αρκετούς μήνες πριν από το Makeuphouse αλλά η απόχρωση Fair ήταν πολύ σκούρη για εμένα οπότε δεν μπορούσα να το χρησιμοποιήσω τότε. Το έβαζα συνέχεια όμως το καλοκαίρι που... ας πούμε ότι πήρα ένα απειροελάχιστο χρωματάκι, αρκετό όμως για να μπορώ να βάζω το συγκεκριμένο foundation. Έχει πολύ καλή κάλυψη και διαρκεί αρκετές ώρες χωρίς να αλλοιωθεί το αποτέλεσμα.Δεν είναι ματ, έχει μια πιο dewy εμφάνιση και κάνει το δέρμα να δείχνει πιο υγιές.
Το Wet n Wild photofocus είναι από τα αγαπημένα μου foundation πλέον. Το είχα αγοράσει με το που ήρθε στην Ελλάδα από το Makeup Junkie και το χρησιμοποιώ από τότε. Τον τελευταίο μήνα όμως το χρησιμοποιώ εναλλάξ με το pro coverage αλλά και μαζί. Μόνο του το photofocus δίνει στο πρόσωπο μια αψεγάδιαστη σχεδόν όψη και πολύ καλή κάλυψη. Έχει δημιουργηθεί έτσι ώστε να μην δημιουργεί flashback κάτι που μπορώ να πω ότι ισχυεί. Έχει πολύ καλή διάρκεια και θα το χαρακτήριζα ως ματ διότι δεν αφήνει το πρόσωπο dewy όπως το pro coverage. Η μυρωδιά του είναι πολυ έντονη αλλά την συνηθίζεις, εκτός κι αν είστε ευαίσθητες οπότε δεν νομίζω να είναι το ιδανικό για εσάς. Τα συνιστώ και τα δύο και ξεχωριστά και μαζί και θα πρότεινα να τεστάρετε τις αποχρώσεις από κοντα σε κάποιο μαγαζί για να βεβαιωθείτε ότι θα σας ταιριάζει απόλυτα.



2. Wet n Wild megaglo Highlighting Powder-Precious Petals

Τι να πω γι αυτό το Highlighter που να το εκθειάζει όσο του αξίζει. Νομίζω ότι άξιζε η αναμονή μέχρι να κυκλοφορήσει στην χώρα μας. To φορούσα non stop τον προηγούμενο μήνα και συνεχίζω ακάθεκτα γιατί είναι τόσο υπέροχο. Αν σας αρέσουν τα εκτυφλωτικά higlighter που θα μπορούσες να τα πεις και σχεδόν μεταλλικά τότε αυτό είναι για εσάς. Αν είσαι έξτρα σαν εμένα το φοράς και το πρωί, αν όχι το φοράς στην απογευματινή/βραδινή σου έξοδο για ένα πιο εντυπωσιακό αποτέλεσμα.



3. Wycon Cosmetics Bronzing Powder 03 

Το επόμενο αγαπημένο μου προϊόν είναι και η πρώτη και επιτυχημένη αγορά  από την εταιρεία Wycon cosmetics. Έχει μια πολύ όμορφη bronze απόχρωση και περιέχει κομματάκια γκλιτερ μέσα τα οποία όμως γίνονται ένα με το bronzer και δίνουν ένα πολύ όμορφο αποτέλεσμα. Χαρίζει μια ωραία φυσική ζεστασιά στο πρόσωπο και κάνει ώραιο και εύκολο blending. Έχει πολύ καλή απόδοση και γι' αυτό χρειάζεται ελαφρύ χέρι και μικρή ποσότητα στο πινέλο.



4. Sixteen Cosmetics 16 HRS mini blusher- Νο. 499

Το πανέμορφο αυτό μίνι ρουζάκι, είναι το πιο οικονομικό ρουζ που έχω στην συλλογή μου καθώς κοστίζει μόνο 2 ευρώ και έχει απόδοση που συγκρίνεται άνετα με high end ρουζ. Χρειάζεσαι την ελάχιστη ποσότητα για να έχεις το επιθυμητό αποτέλεσμα και ελαφρύ χέρι γιατί μπορεί να καταλήξεις σε κλόουν σε χρόνο dt. Έχει αρκετές αποχρώσεις αλλά με τράβηξε η συγκεκριμένη,η οποία έχει ιριδισμούς μέσα και έτσι δίνει και μια διακριτική λάμψη στα μάγουλα.Επίσης, έχει όντως πολύ καλή διάρκεια. Αν τα πετύχετε σε κάποιο μαγαζί πρέπει να τα δοκιμάσετε.



5. Essence Cosmetics Make me Brow eyebrow gel mascara in 02 browny brows

Το συγκεκριμένο προϊόν το αγόρασα προς το τελος του Σεπτεμβρίου αλλά έγινε αγαπημένο κατευθείαν. Είναι gel mascara για τα φρύδια και την συγκρίνουν όλοι με το gimme brow απο την benefit οπότε έπρεπε να το δοκιμάσω. Γεμίζει τα φρύδια ομοιόμορφα κι επειδή έχει fibers μέσα τα κάνει να φαίνονται πιο πλούσια. Τα χρωματίζει ωραία και μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε και μόνο του για ένα πιο φυσικο look ή αν βιάζεστε. 



6. NYX Professional Makeup Lid Lingerie shadow palette

Η παλέτα αυτή χρειάζεται  beauty award αυτή τη στιγμή. Καταρχήν, οι αποχρώσεις είναι πανέμορφες και ουρλιάζουν φθινόπωρο από μακρυά. Μπορείς να δημιουργήσεις πολλά looks με μόνο 6 χρώματα, που ξεκινάνε από το πρωινό απλό μακιγιάζ μέχρι το βραδινό smokey. H απόδοση τους είναι απίστευτη και τα swatches που έκανα την αδικούν, αλλά στα μάτια είναι άλλο πράγμα. Κοστίζει μόλις 10 ευρώ και πιστεύω οτι άμα σ αρέσουν οι γήινες και ζεστές αποχρώσεις θα την λατρέψεις όπως κι εγω.
(χρησιμοποίησα την παλέτα για το συγκεκριμένο look)




7. 

 Απ'όλα τα κραγιόν που έχω στην συλλογή μου, αυτά τα 3 ξεχώρισαν περισσότερο και είναι και τα 3 liguid lipstick.
Το πρώτο είναι από Golden Rose και είναι τα longstay liqud matte lipstick kissproof στην απόχρωση 24.Το δεύτερο είναι από Wet n Wild τα MegaLast Liquid Catsuit Matte Lipstick στην απόχρωση Nudie Patootie. To τρίτο είναι από Sixteen Cosmetics τα matte liquid lipstick στην απόχρωση 537.
Και οι 3 αποχρώσεις είναι ιδανικές για φθινόπωρο και χειμώνα. Έχουν και τα 3 φοβερή απόδοση και διάρκεια. Τα συνιστώ ανεπιφύλακτα!




8. L'oreal Paris Studio/Pro SLEEK IT

Από τότε που αγόρασα πρώτη φορά αυτό το μαγικό σωληνάριο δεν μπορώ να φανταστω να ισιώνω τα μαλλιά μου χωρίς αυτό. Ουσιαστικά είναι μια θερμοπροστατευτική κρέμα μαλλιών η οποία βοηθάει στο ίσιωμα των μαλλιών καθώς τα λειαίνει. Ισχυρίζεται ότι τα μαλλιά παραμένουν ισια μετά από 96 ώρες κάτι που μπορώ να επαληθεύσω. Το ίσιωμα διαρκεί πολύ περισσότερο από το συνηθισμένο, χωρίς να χρειαστεί να τα ισιώσεις πάλι την επόμενη μέρα (εξαιρώ την "φράντζα" που μου κάνει την ζωή δύσκολη). Θα το βρείτε στα Hondos και αρκετά συχνά το έχουν σε προσφορά -40% οπότε αξίζει.




Αυτά είναι τα αγαπημένα μου για τον μήνα που μας πέρασε και συνεχίζουν να είναι μέχρι και τώρα! Εσύ ποιά έχεις ή ποια θα ήθελες να δοκιμάσεις?θα ήθελα πολύ να μάθω στα σχόλια! 


Μέχρι την επόμενη φορά,
φιλάκια 









Σχόλια

  1. Αναστασία μου welcome,μου έλειψαν πολύ τα ποστ σου.Έχω δοκιμάσει την θερμοπροστατευτική κρέμα,την μάσκαρα φρυδιών και liquid lipstick απο sixteen και τα αγαπώ και τα τρία κι'γω!Νομίζω είμαι η μοναδκή που δεν έχω αγοράσει ακόμη κάτι απο τα νέα λανσαρίσματα της αγαπημένης Wet 'n Wild και πρέπει οπωσδήποτε!Τέτοιες αποχρώσεις σε lipstick τις αγαπώ ιδιαιτέρως <3 <3Υπέροχα όλα τα αγαπημένα σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κι εμενα μου λειψατε!! Εβλεπα τα δικα σας post ομως! :) το liquid lipstick το πηρα επειδη το ειχες προτεινει οποτε σ ευχαριστω παααρα πολυ! Τα προιοντα της wet n wild απλα τα χρειαζεσαι στην ζωη σου !! ειδικα τα catsuit liquid lipstick εχουν πολυ ωραιες αποχρωσεις!! <3 <3 <3

      Διαγραφή
    2. Πολύ χαίρομαι που σου άρεσε!!Σίγουρα μία απο τις επόμενες αγορές μου θα είναι προϊόντα wet n wild,φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις