Favorite Wet 'n' Wild products!!




       Η Wet 'n' Wild είναι μια εταιρία που ξεχώρισα από την αρχή ανάμεσα στις υπόλοιπες οικονομικές εταιρίες. Την ήξερα χρόνια πριν όταν χάζευα youtube και δεν έβλεπα την ώρα να έρθει στην Ελλάδα!! Όταν ήρθε επιτέλους ήμουν εκστασιασμένη! Όσα προϊόντα έχω δοκιμάσει από την Wet 'n' Wild έχω μείνει απόλυτα ευχαριστημένη τόσο με την απόδοσή τους όσο και με την ποιότητά τους!! Αν ψάχνεις κι εσύ μια εταιρεία οικονομική αλλά με φοβερή ποιότητα παρακάτω σ έχω τα πιο αγαπημένα μου προϊόντα!!   




1. Coloricon eyeshadow palette- Comfort Zone 


Αυτή η παλέτα είναι απλά θεσπέσια!! Ναι , ναι θα μου πείτε "Αναστασία μηπως υπερβάλεις?" και εγω θα σας πω ΚΑΘΟΛΟΥ! Τα χρώματά της είναι απλά υπέροχα και η απόδοσή τους είναι από αλλόν πλανήτη. Απλώνονται ομοιόμορφα αλλά μην πάρετε πολύ χρώμα στο πινέλο σας, ειδικά στις σκούρες αποχρώσεις, γιατί όπως είπα η απόδοση είναι σούπερ ντούπερ.


2. Coloricon Eyeshadow Palette- The Naked Truth 


Άμα δεν είσαι τόσο του χρώματος και προτιμάς περισσότερο γήινες αποχρώσεις για το μακιγιάζ σου αυτή η παλετίτσα είναι για εσένα. Έχει ο,τι χρειάζεσαι για να κάνεις το πρωινό μακιγιάζ αλλά και το βραδινό. Όπως βλέπέτε από την κακομεταχείρηση  της δικιάς μου την χρησιμοποιώ κάθε φορά που κάνω το μακιγιάζ μου! Η απόδοση για άλλη μια φορά είναι απίστευτη για τα χρήματα που δίνεις!


3. Megaglo Contouring Palette - Caramel Toffee


Αν σ αρέσει να κάνεις κοψίματα και φωτοσκιάσεις στο πρόσωπό σου αλλά δεν θες να δώσεις του κόσμου τα λεφτά για μια παλέτα contouring σου προτείνω αυτή ακριβώς εδώ. Έχει την κιτρινωπή πούδρα ή αλλιως banana powder για να δώσεις φως κάτω από τα μάτια σου και το μπρόνζερ το οποίο ευτυχώς δεν πορτοκαλίζει καθόλου. Το μπρόνζερ δίνει ένα πολύ ωραίο ηλιοκαμένο τελείωμα!


4. MegaLast Lip Color - Bare it all

Το τέλειο warm nude color είναι αυτό εδώ. Εχεί πολύ καλή απόδοση και είναι όντως μακράς διάρκειας. Απλώνεται σαν όνειρο στα χείλη και για τα χρήματα που δίνεις έχει άπειρο προιον μέσα στον σωλήνα σε αντίθεση με άλλα κραγιόν που τα βάζεις 2 φόρες (που λεει ο λόγος) και τελειώνουν πριν το πάρεις χαμπάρι.



Η Wet 'n' Wild είναι μια εταιρεία που χρείαζεται να έχεις στο νεσσεσέρ σου διότι δεν βλάπτει το πορτοφόλι σου αλλά και το μακιγιάζ σου είναι πάντα άψογο και γι' αυτό την συνιστώ ανεπιφύλακτα! 




 Μέχρι την άλλη φορά,
                                φιλάκια πολλά                                        
















Σχόλια

  1. Αγαπημένη εταιρεία η Wet n Wild!!Η επόμενη αγορά μου θα είναι η παλέτα contouring!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι είναι όντως αγαπημένη!! Η παλέτα contouring είναι πάρα πολύ καλή επιλογή !! Αξίζει να την δοκιμάσεις!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις