Nails on fleek...for a week!!




         Ένα από τα πιο θηλυκά χαρακτηριστικά σε μια γυναίκα είναι τα περιποιημένα άκρα των χεριών. Τι πιο όμορφο να έχεις βάψει τα νύχια σου με το αγαπημένο σου βερνίκι και να κάθεσαι να τα χαζεύεις. Έλα όμως που τα βάφεις την μία μέρα και την αμέσως επόμενη χαλάνε κατευθείαν!!
Εκεί σηκώνεις τα χέρια ψηλά και λες δεν τα ξαναβάφω που να χτυπιέμαι κάτω. Δεν χρειάζεται όμως να το κάνεις αυτό γιατί σου έχω την λύση στο πρόβλημά που ταλαιπωρεί όλες μας.
Χρειάζεσαι 2 προϊόντα για να κρατήσει το μανικιούρ σου 1 βδομάδα (μπορεί και παραπάνω) και είναι από την Essence



1. Essence the gel nail polish - Βase coat 

Το πρώτο στάδιο για να αποκτήσεις το  μανικιούρ των ονείρων σου είναι το base coat της Essence. 
Είναι ένα base coat για να μπορείς να κάνεις ημιμόνιμο μανικιούρ στο σπίτι σου, μόνη σου. Δεν χρειάζεται UV λάμπα και σου προσφέρει την διάρκεια που χρειάζεσαι σε συνδυασμό με το επόμενο βερνίκι.


2. Essence the gel nail polish - Top coat

Αφού έχεις απλώσει και το βερνίκι στο χρώμα της επιθυμίας σου, από πάνω απλώνεις το gel top coat όπως θα άπλωνες οποιδήποτε top coat. Μόνο που αυτό δεν είναι οποιοδήποτε top coat διότι βοηθάει το βερνίκι σου να έχει διάρκεια μιας εβδομάδας και παραπάνω. Δίνει μια υπέροχη λάμψη στο μανικιούρ και αφαιρείται με το κοινό ξεβαφτικό νυχιών όπως και το παραπάνω. 
 Προσωπικά τα χρησιμοποιώ σε συνδυασμό για να έχω το καλύτερο αποτέλεσμα που μπορώ να πάρω.

Μετά από μία βδομάδα

Η φωτογραφία είναι από σήμερα ακριβώς μία βδομάδα  από τοτε που τα έβαψα. Έχει ξεφτίσει  ελάχιστα στις άκρες, το οποίο δεν φαίνεται καθόλου. 
 Πραγματικά έχω σωθεί με αυτά τα δύο προϊόντα γιατί πριν τα ανακαλύψω το μανικιούρ μου δεν διαρκούσε πάνω από 2 μέρες χωρίς να ξεφτίσει. Ενώ τώρα διαρκούν μια βδομάδα και παραπάνω και μπορώ πλέον να φτιάχνω τα νύχια μου με χαρά!! 


Ελπίζω να σου άρεσε και να το βρήκες βοηθητικό αυτό το ποστ!! Άσε μου κάτω ένα σχόλιο να μου πεις αν τα έχεις δοκιμάσει ή αν θα τα δοκιμάσεις στο μέλλον!! 
 Εύχομαι το μανικιούρ σου να είναι πάντα στην πένα!! 



Μέχρι την επόμενη φορά,
φιλάκια πολλά




Σχόλια

  1. Πολυαγαπημένος και οικονομικός συνδυασμός για τα νύχια που διαρκεί!!Και εγώ αυτά χρησιμοποιώ μαζι με τα gel μανό της Essence και είναι τέλεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ναι είναι απλά υπέροχα!! Μ' έχουν σώσει και πλέον βάφω τα νυχια μου με πιο πολύ όρεξη απ' ότι πριν !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις