April Favorites '17 || HappyMakeupCorner



Είναι κάποια προϊόντα που όταν τα δοκιμάζεις πρώτη φορά δεν μπορείς να τα αφήσεις κάτω και κάθε φορά που βάφεσαι πρέπει να τα χρησιμοποιήσεις οπωσδήποτε.Τα δικά μου σου τα παρουσιάζω παρακάτω.


1. Catrice Cosmetics - Liquid Camouflage High Coverage Concealer 


To high coverage concealer από την εταιρεία Catrice είναι ακριβώς αυτό που λέει. Απλώνεται πολύ όμορφα και έχει όντως μεγάλη κάλυψη χωρίς να δείχνει cakey. Αυτό που μ άρεσε περισσότερο βέβαια είναι ότι δεν έμπαινε ιδιαίτερα στις λεπτές γραμμές. Θα το αγοράσω πάλι σίγουρα.


2.MIYO sun kissed Matte Bronzing Powder


Είναι το αγαπημένο μου μπρόνζερ αυτό της εταιρείας MIYO μπορώ να πω και είναι το δεύτερο που αγοράζω. Είναι ματ οπότε δεν έχει καθόλου shimmer αν δεν σ' αρέσουν αυτά. Έχει φοβερή απόδοση και γι' αυτό χρειάζεται ελαφρύ χέρι. Το χρώμα δεν κοκκινίζει ούτε πορτοκαλίζει και γι' αυτό μ αρέσει τόσο πολύ.


3. The Balm Cosmetics- Frat Boy Blush

Αυτό το ρουζ είναι το ιδανικό χρώμα όταν θες ροδαλά μαγουλάκια, όπως όταν κοκκινίζεις. Ήταν στο  winter box του Cherrybox και χάρηκα πάρα πολύ όταν το είδα. Το χρησιμοποιώ κι αυτό με ελαφρύ χέρι γιατί έχει φοβερή απόδοση.


4. Dust+Cream- Glow Highlighter in 301 Noctis Lumos 


Θέλω να πω ένα συγχαρητήρια στην Dust+Cream γιατί αυτό το highlighter είναι υπεροχότατο.
Ένα θα σου πω για να καταλάβεις γιατί κάνω έτσι, χρησιμοποιούσα πολύ περισσότερο αυτό παρά το Mary lou manizer το οποίο έχει μια ιδιαίτερη θέση στην καρδιά μου. Είναι εκτυφλωτικό highlighter οπότε αν θες να φεγγοβολάς μέχρι το διάστημα check it out.


5. Golden Rose- Makeup Fixing Spray


Έχω κάνει review για το fixing spray της Golden Rose το οποίο θα βρείς εδώ . Έπρεπε να μπει στα αγαπημένα γιατί από την ώρα που το πήρα δεν έχω σταματήσει να το χρησιμοποιώ.


6. Essence- Kajal pencil in Black


Το Kajal pencil αυτό της Essence είναι πάρα πολύ καλό μαύρο μολύβι. Είναι κατάμαυρο και πολύ κρεμώδης κάτι που μ άρεσε πάρα πολύ γιατί το χρησιμοποιώ όταν δεν θέλω να βάλω eyeliner. Επίσης είναι πολύ σταθερό και μπορείς να το κάνεις εύκολα blend για ένα πιο smokey look.


7. Grigi Make up - Matte Lipstick in 09

Το συγκεκριμένο κραγιόν το φορούσα non stop αυτό το μήνα του Απριλίου. Είναι από την εταιρεία Grigi η οποία είναι ελληνική και το αγαπω πολύ και για την φόρμουλα του αλλά και για το χρώμα.Η υφή του είναι βουτυρένια και είναι πάρα πολύ άνετο. Είναι ματ και αρκετά σταθερό και η απόχρωση είναι απλά όνειρο. Αν σ' αρέσουν τα ανοιχτόχρωμα nude θα ξετρελαθείς.


8. Essence- Longlasting Lipliner in 05 Lovely Frappuccino 
9. Dust+Cream Lip Pencil in 024 Mauvy Pink


Tα δύο αυτά μολύβια χειλών τα φορούσα επίσης non stop και τα συνδύαζα με το παραπάνω κραγιόν της Grigi. Το πρώτο μολύβι της Essence έχει ένα υπέροχο coffee χρώμα και απλώνεται απίστευτα. Για το δεύτερο έχω ξαναμιλήσει σε άλλα αγαπημένα αλλά σε διαφορετική απόχρωση και θα το βρεις εδώ . Η απόχρωση που χρησιμοποιούσα αυτό το μήνα είναι ένα dusty pink θα έλεγα.



Αυτά ήταν τα αγαπημένα μου για τον μήνα που μας πέρασε και τα ευχαριστήθηκα πάρα πολύ! Εσύ έχεις κάποιο από αυτά; Θα ήθελα πολύ να μάθω και τα δικά σου αγαπημένα! Άσε μου σχόλιο αγάπης! 



Μέχρι την επόμενη φορά,
φιλάκια πολλά




























Σχόλια

  1. Καταρχήν να σου πω,ότι είναι πολύ ωραία η αλλαγή που έκανες στο blog σου!Πολύ ωραία όλα τα αγαπημένα σου,έχω το fratboy και είναι υπέροχη η απόχρωση του.Επίσης,επειδή σε εμπιστεύομαι και ότι έχεις προτείνει δεν με απογοήτευσε,αγόρασα το fixing spray της Golden Rose,μετλα το review σου και μου άρεσε απίστευτα πολύ,επόμενο προϊόν στην wishlist μου είναι το highlighter του Dust$Cream!Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστω πολυ !!! κι εγω ειχα παθει πλακα με το δικο σου !! Χαρηκα παρα πολυ που σ αρεσε το fixing spray !! Το highlighter πιστευω θα το αγαπησεις !! Φιλια πολλα <3 <3

      Διαγραφή
  2. Ειναι ολα υπεροχα.Εχω ξεχωρισει λιγο περισοτερο το Consiler της Catrise και το ρουζακι της the Balm,το εχω βαλει καιρο στο ματι.Πολυ ωραιο ποστ:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστω πολυ!! Το κονσιλερ αν βρεθει στα χερια σου πρεπει να το παρεις ειναι πολυ καλο!! το ρουζ το ιδιο!! <3 <3

      Διαγραφή
  3. Και γω αγαπώ το highlighter από dust+cream . Πραγματικά όταν το δοκίμασα για πρώτη φορά ενθουσιάστηκα! Έχω να σου προτείνω και την πούδρα σε ελεύθερη μορφή από την ίδια εταιρία, την MIYO, είναι πολύ καλή :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ω τελεια!! θα την δοκιμασω τοτε οπωσδηποτε!! :) :D το highlighter ειναι παραδεισενιο!!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις