Αγαπημένα Ιανουαρίου '17 !!





      Πότε ήρθε ο Ιανουάριος , πότε έφυγε χαμπάρι δεν πήραμε. Πολύ κρύο, χιόνια (ναι το ζήσαμε κι αυτό μετά από πόσα χρόνια), βροχερά απογεύματα ιδανικά για χαλάρωση και χουχούλιασμα αλλά και πολλά αγαπημένα προϊόντα. Προϊόντα που απλά δεν μπορούσα να αποχωριστώ από το μακιγιάζ μου και είναι αυτά που χρησιμοποιούσα ξανά και ξανά. Ένα από αυτά κιόλας (surprise,surprise) δεν έχει να κάνει με μακιγιάζ! Let's take a look !



1. Essence The false lashes Mascara - Dramatic Volume Unlimited

          Αν ψάχνεις μια μάσκαρα που να δίνει σούπερ όγκο και να είναι οικονομική, τότε θα λατρέψεις αυτην την μάσκαρα της Essence. Δίνει στις βλεφαρίδες τέλειο όγκο και τις κάνει κατάμαυρες και γεμάτες. Την χρησιμοποιώ κάθε φορά στο μακιγιάζ μου και την συνιστώ ανεπιφύλακτα!



2. Dust+Cream Compact Blush - "Remember me"

Αυτό το ρουζ μπήκε στην καρδιά μου από την πρώτη στιγμή που το έκανα swatch στο χέρι μου όταν ήμουν στο κατάστημα των Dust+Cream. Το χρώμα είναι το ιδανικό ροδακινοκαφέ που μπορείς να το συνδυάσεις με nude κραγιόν αλλά και κόκκινο. Η απόδοσή του μ αρέσει πολύ γιατί δεν είναι τέτοια που να βουτάς το πινέλο σου ήσυχα και όμορφα και να καταλήγεις με δυο μπάλες ρουζ στο κάθε μάγουλο (κι άντε να το σβήσεις μετά). Το καταευχαριστήθηκα αυτό το ρουζ τον μήνα του Ιανουαρίου και σίγουρα θέλω και τις υπόλοιπες αποχρώσεις. 



3. Dust+Cream Lipliner - 019 Natural

Αυτό το μολύβι χειλιών έχει το ιδανικό nude χρώμα που θέλεις και αγαπάς. Κάθε φορά που πάω μια βόλτα στα μαγαζιά πάντα ψάχνω για nude lipliner γιατί όπως ξέρετε ένα δεν είναι ποτέ αρκετό για εμάς που αγαπάμε τις nude αποχρώσεις. Το μολύβι αυτό μπορείς να συνδυάσεις με όλα τα nude κραγιόν που έχεις στην συλλογή σου. Απλώνεται πολύ εύκολα και ομοιόμορφα στα χείλη, χωρίς να αφήνει κενά και μικρά κομματάκια (ίου) πάνω. Το αγαπώ και το φοράω συνέχεια!


4. Dust+Cream matte lipstick - Dark Romance

Άλλο ένα προιον που απλά έλιωσα αυτό τον μήνα. Καταρχήν να δώσω λίγη έμφαση στο ότι έχουν δώσει ονόματα στα κραγιόν γιατί τρελαίνομαι!!! Πόσο cute είσαι Dust+Cream?! πες μου πόσο!?
Κι αφού τελείωσα με το παραλήρημά μου, η συγκεκριμένη απόχρωση είναι φυσικά nude αλλά σ εμένα είναι λίγο πιο σκούρο γιατί είμαι σαν φάντασμα! Παρ' όλα αυτά, το χρώμα του είναι φοβερό και έχει πολύ καλή διάρκεια στα χείλη. Το συνδυάζω κυρίως με το παραπάνω lipliner και ο συνδυασμός αυτών των δύο είναι ουάου !!



5. NYX High Definition Blush - Taupe

Αν λατρεύεις το contour τότε αυτό το προϊόν το χρειάζεσαι στην ζωή σου όπως και δήποτε ! Μην παραπλανείσαι από το γεγονός του ότι είναι ρουζ γιατί κανείς δεν το χρησιμοποιεί για ρουζ. Έχει την ιδανική απόχρωση για να κάνεις τα κοψίματά σου και να σε ζηλεύουν όλοι !! Απλά πρέπει να το δοκιμάσεις και θα με θυμηθείς! 



6. NYX Lip Lingerie - Corset 

Όπως θα έχεις καταλάβει μέχρι τώρα απλά λατρεύω τις nude αποχρώσεις. Ποιος δεν τις λατρεύει! Η NYX με την Lip Lingerie σειρά της μας έδειξε ότι ξέρει τι ζητάμε (σκέφτηκες κι εσύ τις Hi-5 εε?) και μας το απέδειξε. Τα υγρά αυτά κραγιόν δεν φεύγουν από τα χείλη σου για κανένα λόγο. Είναι το ιδανικό liquid lipstick για να το βάλεις από το πρωί μέχρι το βράδυ χωρίς υπερβολές. Θέλω όλες τις αποχρώσεις που υπάρχουν και θα τις θες κι εσύ μόλις τα δοκιμάσεις!



7. L' OREAL PARIS ELVIVE -Extraordinary Oil

Το προϊόν για τα μαλλιά που σας είπα στην αρχή είναι λαδάκι για τα μαλλιά. Το χρησιμοποιώ κάθε φορά που λούζομαι είτε πριν τα στεγνώσω είτε μετά το στέγνωμα και κάνει τα μαλλιά μου πολύ απαλά και μεταξένια. Το απλώνω στις άκρες των μαλλιών κυρίως και βοηθάει πολύ στο να κάνει τις πιο λείες και να μην φαίνονται άγριες. 



Αυτά ήταν τα αγαπημένα μου προϊόντα του μήνα Ιανουαρίου και τα συνιστώ ανεπιφύλακτα!
Πείτε μουν αν έχετε δοκιμάσει κάποιο ή κάποια από αυτά και αν σας άρεσαν!!



μέχρι την επόμενη φορά,
φιλάκια πολλα







Σχόλια

  1. Πολύ όμορφα όλα τα αγαπημένα σου!Σύντομα θα αγοράσω τα προιόντα dust&cream μιας και είμαι λάτρης των Nude αποχρώσεων!Και σίγουρα κάποια στιγμή και τα NYX.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η Dust+Cream δεν μ εχει απογοητευσει μεχρι τωρα κι έχω δοκιμασει αρκετά από τα προϊόντα τους!!! Η NYX είναι να μην κάνεις την αρχή!! :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις