Skin care routine ! !







     Η περιποίηση του προσώπου μας είναι πολύ σημαντική κάτι που δυστυχώς αγνοούσα παντελώς για αρκετά χρόνια μπορώ να πω. Ποτέ δεν ήμουν συνεπής σ αυτό το θέμα γιατί πολύ απλά βαριόμουν.  Το μόνο που έκανα ήταν να ξεβαφτώ το βράδυ πριν πάω για ύπνο. Όποτε έπαιρνα την απόφαση να ξεκινήσω και να πάρω στα σοβαρά την περιποίηση του προσώπου μου την επόμενη μέρα τα παρατούσα. 
    Τώρα όμως η περιποίηση έχει γίνει η καθημερινότητά μου και δεν μπορώ πλέον να παραλείψω ούτε μέρα αλλά ούτε κάποιο στάδιο από αυτά που ακολουθώ.



1. Ντεμακιγιάζ  ( Garnier Skinactive Νερό Ντεμακιγιάζ Micellaire )

         Το παν είναι να ξεκινάς την περιποίηση σου με καθαρό δέρμα, απαλλαγμένο από κατάλοιπα μακιγιάζ. Οπότε το πρώτο βήμα για μια πιο καθαρή επιδερμίδα είναι το ντεμακιγιάζ. Χρησιμοποιώ το micellaire νεράκι από Garnier του οποίου τα συστατικά μαγνητίζουν το μακιγιάζ και τους ρύπους με μια μόνο κίνηση. Δεν ερεθίζει ούτε το δέρμα αλλά ούτε και τα μάτια.




2. Gel Καθαρισμού ( ODEIA eco cosmetics- rince off gel cleanser )

        Μετά το ντεμακιγιάζ σειρά έχει το gel καθαρισμού. Βάζω μια μικρή ποσότητα σε βρεγμένα χέρια και κάνω απαλό μασάζ στο πρόσωπο. Χρησιμοποιώ το gel από την ελληνική εταιρεία ODEIA eco cosmetics. Ήταν στο winter box του Cherrybox και από τότε που το δοκίμασα έχει γίνει το αγαπημένο μου καθαριστικό gel. Περιττό να σας πω ότι μυρίζει υπέροχα.




3. Ενυδατική Bioten Skin Moisture )

          Η ενυδάτωση είναι επίσης ένα πολύ σημαντικό βήμα για την επιδερμίδα καθώς βοηθάει στην ελαστικότητα και στην απαλότητα της. Τα περισσότερα καθαριστικά που χρησιμοποιούμε παίρνουν από την επιδερμίδα την υγρασία οπότε χρησιμοποιώντας ενυδατική την επιστρέφουμε και το δέρμα μας δεν ξεραίνεται. Χρησιμοποιώ την ενυδατική της Bioten η οποία είναι εμπλουτισμένη με 100% εκχύλισμα κυδωνιού. Απορροφάται πολύ γρήγορα από το δέρμα μου κάτι που εκτιμώ ιδιαίτερα και η μυρωδιά της είναι υπέροχη.




4. Κρέμα Ματιών ( Fouka organic cosmetics Κρέμα Λάμψης Ματιών )

         Η περιοχή των ματιών χρειάζεται περιποίηση καθώς είναι η πιο ευαίσθητη περιοχή του προσώπου, εμφανίζει λεπτές γραμμές, μαύρους κύκλους από την κούραση. Χρησιμοποιώ την κρέμα ματιών από την ελληνική εταιρεία Fouka cosmetics η οποία ήταν κι αυτή στο winter box του Cherrybox. Η κρέμα αυτή βοηθάει στην μείωση των λεπτών γραμμών, ενυδατώνει την περιοχή των ματιών και εξισώνει τον τόνο του δέρματος.




5. Lip Balm ( Liposan Lip Butter Vanilla & Macadamia )

         Η ενυδάτωση των χειλιών δεν χρειάζεται πολλά λόγια καθώς όλοι και όλες από μικρή ηλικία χρησιμοποιούμε Lip Balm. Κλασσική περίπτωση μικρού κορίτσιου που θέλει να βάλει κραγιόν και η μαμά του δίνει το κλασσικό και διαχρονικό Liposan για της φύγει η τρέλα! Εκτός του ότι το Liposan ξυπνάει αναμνήσεις από τα παιδικά μας χρόνια, ενυδατώνει βαθιά τα χειλάκια κι έτσι δεν είναι ποτέ σκασμένα και ξηρά.



6. Κρέμα με πρόπολη ( Apivita cream with propolis )

      Την κρέμα αυτή την χρησιμοποιώ στα σημεία όπου έχω σπυράκια έτσι ώστε να μειωθεί η εμφάνισή τους. Είναι από την Apivita και θα την βρείτε σε φαρμακεία. Εγώ την παρήγγειλα από το Box Pharmacy. Την απλώνετε στα σημεία που έχετε ανάγκη με απαλές κινήσεις και την χρησιμοποιείτε 2-3 φορές την ημέρα. Έχει περίεργη μυρωδιά αλλά με τις χρήσεις την συνηθίζεις.




       Αυτή ήταν η πορεία της περιποίησης προσώπου μου και μετανιώνω πραγματικά που δεν ξεκίνησα πιο νωρίς να προσέχω την επιδερμίδα μου! Άφησέ μου σχόλιο και πες μου τι προϊόντα χρησιμοποιείς ή αν έχεις να μου προτείνεις κάποιο αγαπημένο σου προϊόν! 




Μέχρι την επόμενη φορά,
φιλάκια πολλά

Σχόλια

  1. Δεν θα το πιστέψεις,αλλά εκτός από την κρέμα ματιών που δεν έχω στην κατοχή μου και το τζελ(που δεν έχω χρησιμοποιήσει ακόμη)όλα τα άλλα τα χρησιμοποιώ κι εγώ κάθε μέρα!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ε μα ναι!!! :D το τζελ είναι απλά υπεροχο! μ εχει βολεψει πάρα πολυ!!! πρεπει να το δοκιμασεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εχω δοκιμασει το νερο micailer την ενυδατικη και την κρεμα ματιων,ειμαι κι εγω ευχαριστημενη με αυτα τα προιοντα.Πολυ ωραιο αρθρο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ναι είναι πάρα πολύ καλά όλα τους!! Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις