Και με κρύο και με ζέστη το μακιγιάζ μου θα αντέξει!


Ξέρεις το συναίσθημα όταν σoυ δίνουν δειγματάκια από προϊόντα στα καταστήματα καλλυντικών και δεν έχεις μεγάλες προσδοκίες αλλά καταλήγουν θησαυροί?  E λοιπόν αυτό έπαθα κι εγώ πριν λίγες βδομάδες.Μου έδωσαν το δειγματάκι για αυτην την κρέμα ημέρας με αλόη και έλαιο argan και απλά ερωτεύτηκα. Ερωτεύτηκα τόσο την ενυδάτωση που δίνει στο δέρμα μου αλλά κυρίως στο οτι βοήθησε την βάση μου (foundation) να διαρκέσει και να μην αλλοιωθεί κατά την διάρκεια της μέρας αλλά και τις πούδρες (ρουζ,contour,highligter).




Η ενυδατική κρέμα ημέρας με αλόη και έλαιο argan από την εταιρεία Beauty Line Cosmetics είναι ένα προϊόν το οποίο με εξέπληξε θετικά και μπορώ να πω οτι πλέον δεν μπορώ να κάνω το μακιγιάζ μου χώρις να απλώσω πρώτα την κρέμα αυτή.Βοηθάει την βάση να μείνει στην θέση της όλη μέρα (χειροκρότημα) ,να μην αλλοιωθεί αυτή αλλά και τα υπόλοιπα προϊόντα που έχεις απλώσει πάνω σ' αυτήν όπως πούδρες (ρουζ,contour, κτλ).Θα μου πεις πως γίνεται αυτό? Η κρέμα αυτή  έχει ένα συστατικό το οποίο ονομάζεται γλυκερίνη. Η γλυκερίνη δρα σαν μαγνήτης θα λέγαμε στην βάση σου κι έτσι έχεις αύτο τ αποτέλεσμα όλη μέρα. Όταν θα απλώσεις την κρέμα αυτή φρόντισε να κάνεις μασαζ στο πρόσωπο μ αυτην κι όταν την αισθανθείς  κολλώδη τότε μπόρεις να συνεχισεις με το μακιγιαζ σου.



Έχει πολύ ευχάριστη υφή και νιώθεις το δέρμα σου να ενυδατώνεται βαθιά. Δεν είναι ούτε πολύ πηχτή ούτε υδαρής αλλά κάτι ενδιάμεσα σ΄αυτά τα δύο. Όσο για την μυρωδιά της απλά υπέροχη.


Το σημαντικότερο σου το άφησα για το τέλος.Η ενυδατική κρέμα ημέρας με αλόη και έλαιο argan είναι ελληνικό προιον και PARABEN FREE και θα την βρείς στα καταστήματα Dust+Cream.

Θεωρώ οτι είναι προιον must τοσό στην διάρκεια του μακιγιάζ όσο και στην ενυδάτωση της επιδερμίδας σου.  Αξίζει να το δοκιμάσεις! 



Φιλιά πολλα
xoxo















Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις