ΤΟ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΜΟΥ! (προϊόντα)

Το καθημερινό μακιγιάζ  είναι μια ιεροτελεστία!Ειδικά το πρωί που έχεις κάνει καφέ να μυρίζεις
αυτήν την θεσπέσια μυρωδιά του και ταυτόχρονα να αραδιάζεις στο τραπέζι τα καλλυντικά που θέλεις να χρησιμοποιήσεις.Θα σου παραθέσω παρακάτω τι προϊόντα  χρησιμοποιώ για να πετύχω το καθημερινό μου μακιγιάζ.



1ο. Ενυδατική κρέμα και/ή primer




Δεν ξεκινάμε το μακιγιάζ αν δεν το ενυδατώσουμε πρώτα έτσι ώστε να δημιουργηθεί μια στρώση ανάμεσα στο δέρμα και το makeup για να το προστατεύσουμε από πρόωρη γήρανση. Αν θες να μάθεις περισσοτερα για την ενυδατική της Beauty Line Cosmetics πήγαινε διάβασε την προηγούμενη ανάρτησή μου.Το primer από την w7 Cosmetics δεν το χρησιμοποιω τοσο πολυ με την συγκεκριμένη ενυδατική γιατί κάνει ήδη την δουλειά ενός primer. Αν όμως θες να το συμπεριλάβεις στο νεσεσέρ σου είναι μια καλή επιλογή.


2. Βάση (foundation)



Ανάλογα με τις ημέρες θέλω κι το ανάλογο Foundation. Για τις μέρες που θέλω ελαφριά/μέτρια κάλυψη χρησιμοποιώ το True match της L'oreal Paris που δίνει μια ωραία και υγιή κάλυψη. Για τις μέρες που θέλω περισσότερη κάλυψη χρησιμοποιώ το Infalible 24h-matte πάλι απο την L'oreal Paris.Το τελευταίο είναι must για το νεσεσερ καθώς σου προσφέρει ο,τι χρειάζεσαι σ ένα foundation και είναι και αρκετά οικονομικό.



3.Πούδρα 


Αφού απλώσω την βάση μου συνεχίζω με το σετάρισμά της έτσι ώστε να μην γυαλίζει όλο το πρόσωπο και να έχει μεγαλύτερη διάρκεια η βάση.Χρησιμοποιώ την Pretty Compact από Flormar.




4.Bronzer-Contour-Blush 



 Αγαπημένο highlighter από την The Balm. Απλά δεν μπόρω να το αποχωριστώ.Δίνει τόσο ωραία λάμψη στα σημεία του προσώπου  που φυσικά χτυπάει το φως και προσωπικά νιώθω οτι το μακιγιάζ μου δεν είναι ολοκληρωμένο χωρίς αυτό. 


 Το συγκεκριμένο προϊόν το είχα αγοράσει με σκοπό να το χρησιμοποιήσω σαν Bronzer ή να κάνω τα κοψίματα μ αυτό. Τελικά μου φάνηκε οτι έχει πορτοκαλί υποτόνους οπότε με βόλεψε περισσότερο σαν ρουζ με ελαφρύ χέρι όμως!!Πολύ καλό προϊόν με πολύ καλή απόδοση. 



Είναι Βronzer και ρουζ μαζί και βολεύει πάρα πολύ για ταξίδια. Είναι το Double Act  από την w7 cosmetics και το χρησιμοποιώ για να κάνω τα κοψίματά μου γιατί έχει την ιδανικη απόχρωση γι αυτήν την δουλειά. Το ρουζ έχει ένα υπέροχο ροζ χρώμα με shimmer μεσα όπως και το bronzer χωρις να είναι υπερβολικο.




5. Φρύδια


Το σημαντικότερο μέρος του μακιγιάζ είναι τα φρύδια.Δεν μπορώ να βγω έξω από το σπίτι χωρίς να καλοπίσω/γεμίσω/σχηματίσω τα φρυδια μου.Τα φρύδια είναι πολύ σημαντικά για ένα ολοκληρωμένο look. Χρησιμοποιώ το Brow Drama απο Maybelline New York το οποιο δίνει χρώμα στα φρύδια και βοηθάει τις τρίχες να μην είναι ατίθασες. Χρησιμοποιω επίσης και μολύβι φρυδιών διότι απο μόνο του το Brow Drama δεν έχει το αποτλεσμα που θέλω. 




6. Μάσκαρα




Δεν χρειάζεται να πω πολλά πράγματα για αυτήν την μάσκαρα. Είνα πάρα πολύ καλή, απίστευτα μαύρη, και δίνει τον όγκο και το μήκος που θέλουμε όλες. Αν έχεις βέβαια να μου προτείνεις και κάποια άλλη άφησε το σχόλιό σου από κάτω.


7.Κραγιόν 

Αυτό το σημείο μου ήταν αρκετά δύσκολο διότι αλλάζω κραγιόν στα χείλη μου συνέχεια. Μπορεί την μία μέρα να φοράω σκούρες αποχρωσεις και μετά πο δύο ώρες να φοράω nude αποχρώσεις. Ωστόσο σου έβαλα να δεις κάποια απο τα αγαπημένα τς τελευταίες εβδομάδες.Τα δύο είναι απο Golden Rose-Londessa στις αποχρωσεις 10 και 7  τα οποία είναι ματ και είναι MUST για το νεσεσέρ σου και την τσαντα σου και τα άλλα δύο είναι απο Βeauty Line Cosmetics που είναι αγαπημένος συνδυασμός κραγιον ( Νο. 06 ) και lip gloss από την Longlasting σειρά τους.




Αυτό είναι το καθημερινό μου μακιγιαζ και ελπίζω να σου άρεσε αλλά και να πήρες ιδέες απ αυτό. Άφησε σχόλιο αγάπης και κάνε εγγραφή για να μπεις στην παρέα μας!



Φιλιά πολλά
xoxo











Σχόλια

  1. Ωραία προϊόντα μας εδειξες για το το καθημερινό σου μακιγιάζ κοριτσάκι :) Να σε ρωτήσω το Flormar πούδρα τιν βρίσκεις σε κατάστημα ή το πήρες online?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σ' ευχαριστώ πολύ Φανή μου!Δυστυχώς δεν υπάρχει online κατάστημα για την εταιρεία αυτή..Μπορείς να την βρεις σε καταστήματα της σε διάφορες πολεις.Ξέρω οτι έχει κατάστημα σε Θεσσαλονικη και Αθήνα σίγουρα. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις